Ben jij een gedreven horecaleider die energie krijgt van een bruisende werkvloer, een hecht team én het creëren van topservice?
The Governor, het grootste Grand-Café van Haarlem en onderdeel van het Ambassador City Centre Hotel, zoekt een F&B Manager die met passie, ervaring en daadkracht onze gehele F&B-operatie naar een hoger niveau tilt.
Met twee grote bars, een dinerzaal, een verwarmd terras en een trendy restaurant bieden we onze gasten een complete hospitality experience. Als F&B Manager zorg jij dat alles tot in de puntjes klopt.
Jouw rol als F&B Manager
Als F&B Manager ben jij het kloppend hart van de operatie. Je bent zichtbaar aanwezig op de vloer, stuurt je team professioneel aan en bewaakt de servicekwaliteit. Je werkt intensief mee, maar houdt ook overzicht, planning en resultaten scherp in de gaten.
Je:
- Leidt de volledige dagelijkse operatie en zorgt dat elke shift soepel verloopt.
- Coacht je team, motiveert, corrigeert waar nodig en ontwikkelt individuele talenten.
- Bewaakt kwaliteits-, hygiëne- en servicenormen.
- Verwerkt lichte administratieve taken zoals roosters maken in Nostradamus, voorraadbeheer, dagrapportages, urencorrecties en kassaprocedures.
- Werkt met en ondersteunt het team in Lightspeed POS.
- Organiseert evenementen en zorgt dat terras, zaal en voorzieningen perfect klaarstaan.
- Bent hét aanspreekpunt voor gasten en collega’s en straalt rust én professionaliteit uit.
- Bent bereid te investeren in aanwezigheid op de vloer tijdens piekmomenten. Je vindt het niet erg om veel uren in het restaurant te maken om het team te ondersteunen en het niveau hoog te houden.
Dit breng jij mee
- Minimaal 3 jaar leidinggevende horeca-ervaring, bij voorkeur in een dynamische omgeving.
- In het bezit van SVH Sociale Hygiëne.
- Wijnkennis (bijv. basisvaardigheden, wijn-spijs, of een certificaat zoals SDEN 2/3) is een duidelijke pré.
- Ervaring met Lightspeed, Nostradamus en administratieve processen.
- Fulltime beschikbaar (38 uur) en bereid om te werken in weekenden, op feestdagen en tijdens evenementen.
- Coaching-, leiderschaps- en communicatieve vaardigheden waarmee je het team inspireert.
- Commercieel inzicht en het vermogen om actief upsell en verkoop te stimuleren.
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
- Een passie voor hospitality en de drive om veel aanwezig te zijn in het restaurant wanneer dat nodig is.
Dit bieden wij
- Een prachtige werkplek midden in het centrum van Haarlem, met een ambitieus en gezellig team.
- Aantrekkelijk salaris
- Collectieve zorgkortingen bij o.a. CZ, Menzis en Zilveren Kruis.
- Opleidings- en doorgroeimogelijkheden (trainingen, cursussen en verdere vakontwikkeling).
- Meerdere hechte en gemotiveerde teams binnen het hotel en Grand-Café.
- Reiskostenvergoeding bij 10 km woon-werkafstand.
Ben jij de F&B Manager die wij zoeken?
Solliciteer direct!
Ambieer je een tijdelijke functie? Solliciteer dan ook gerust, dan bespreken we samen de mogelijkheden.
Stuur je cv en korte motivatie naar: hr@haarlem.com
t.a.v. Michelle Vink | HR Manager
Meer informatie of vragen?
Bel naar 023 – 512 5300